Dear Lancier,
For us, either, individual orders are not the ideal solution.
But sometimes face bottlenecks or slowdowns coprs orders, it is the only solution.
Soon, Brigade and Division AI will address these concerns and the game will run as planned and waited ...
Meanwhile, I think we need, some time, to adapt ...
We have software that works 99%, (at list TCP/IP mode), teams of motivated and experienced players, communication and appointments tools and even the common rules, (ICMR).
Well.... Let's play !!!
"Règles Internationales du Multijoueur Coopératif"
"International Cooperative Multiplayer Rules"
Options de Jeu / Game Options :Vue / view : Totale / Total
Visibilité / Visibility : Conditionnelle Immédiate / Conditional without delay
Visibilité amie / Visibility of allies : Inconditionnelle / Unconditional
Ordres / Orders : Différés /Delayed
Délai des ordres / Dealy of orders : Historique / Historical
Interception / Interception of orders : Active / Enabled
Saisie de ordres en 3D / Orders in 3D view : Sur toute la Carte / On whole map
Informations / Information : Imprécises / Vague
Perte du chef de corps / Loss of corps commanders : Autorisée / Enabled
Unités galvanisées / Galvanized units : Autorisée / Enabled
Munitions / Adminition : Historiques (limitées) / Historical (limited)
Durée des Batailles / Duration of battles : 12h00
Vitesse de jeu / Game speed : 10s/60s
Construction des Ordres De Bataille / Ordres Of Battle construction :Taille décidée par agrément entre les deux camps / Size determined by agreement between the two sides.
Réalisé avec le curseur bloqué au niveau recherché / Produced with the cursor locked to the desired level.
CeH = Nombre de canons, (dont 25% de Pièces de 12 £) / CeH = number of guns (25% of 12£ guns).
880 cavaliers maximum par Régiment / Maximum 880 riders per Regiment.
Règles de jeu / Gaming rules :Interdiction d'utiliser le Commandant en Chef comme éclaireur / Prohibition to use the Commander in Chief as a scout.